05.06.2024.
24.05.2024.
Klasa: 112-02/24-01/04
Urbroj: 2133-20-02-24-02 od 22. V. 2024. (3361)
Na temelju članka 19. i članka 86. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 86/08, 61/11, 04/18 i 112/19), pročelnica Jedinstvenog upravnog odjela Općine Tounj raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
Za prijam u službu vježbenika na određeno vrijeme u trajanju vježbeničkog staža 12 mjeseci, radi osposobljavanja za službu i obavljanja vježbeničke prakse (vježbenički staž) u Jedinstveni upravnom odjelu Općine Tounj na radno mjesto:
– referent – asistent na projektu – vježbenik – 1 izvršitelj/ica.
U svojstvu vježbenika može biti primljena osoba sa završenim obrazovanjem određene stručne spreme i struke, bez radnog iskustva na odgovarajućim poslovima ili s radnim iskustvom kraćim od vremena određenog za vježbenički staž.
Na natječaj mogu se ravnopravno prijaviti osobe obaju spolova.
Riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje, korišteni u ovom natječaju, odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.
Kandidati moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u službu propisane u članku 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te posebne uvjete za prijam u službu.
Opći uvjeti za prijam u službu:
– punoljetnost,
– hrvatsko državljanstvo i
– zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima.
Posebni uvjeti za prijam u službu:
– srednja stručna sprema – gimnazijsko srednjoškolsko obrazovanje ili četverogodišnje strukovno obrazovanje tehničke, društvene, prirodne, ekonomske ili upravne struke
– bez radnog iskustva ili s radnim iskustvom u struci kraćim od vremena propisanog za vježbenički staž (kraćim od 12 mjeseci)
– poznavanje rada na računalu
– položen vozači ispit B-kategorije.
U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.
Uz prijavu je potrebno priložiti:
1. životopis
2. dokaz o hrvatskom državljanstvu (važeća osobna iskaznica, putovnica ili domovnica)
3. dokaz o stečenom odgovarajućem stupnju obrazovanja (svjedodžba)
4. uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od šest mjeseci)
5. dokaz o ukupnom radnom iskustvu – elektronički zapis (e-radna knjižica) Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, odnosno potvrda Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ne starije od jednog mjeseca), koji mora sadržavati i podatke o poslodavcu, početku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi, radnom vremenu i trajanju staža osiguranja
6. dokaz o poznavanju rada na računalu (certifikat, uvjerenje, preslik svjedodžbe/diplome iz koje se vidi da je položen ispit iz informatike, potpisana izjava kandidata)
7. dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju propisanom za pojedino radno mjesto (ugovor o radu, potvrda poslodavca, rješenje o rasporedu i sl.) koji sadrži vrstu posla i razdoblja u kojima je kandidat obavljao navedene poslove, a koje je evidentirano u elektroničkom zapisu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje
8. vlastoručno potpisanu izjavu podnositelja prijave da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (izjavu nije potrebno ovjeravati)
9. preslik vozačke dozvole
10. dokazi o pravu prednosti pri zapošljavanju sukladno posebnim zakonima (ako kandidat ostvaruje takvo pravo).
Isprave se prilažu u presliku, a prije izbora kandidata predočit će se izvornik. Urednom prijavom smatra se prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u ovom natječaju. Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.
Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu, ili ne ispunjava formalne uvjete natječaja, ne smatra se prijavljenim kandidatom, te će o tome biti obaviještena pisanim putem.
Kandidati/kinje koji/e se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine br. 121/17, 98/19 i 84/21, 156,23), članku 47. i 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21) i članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine br. 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), dužni/e su se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo te osim dokaza o ispunjavanju traženih općih i posebnih uvjeta za prijam u službu, priložiti dokaze za ostvarivanje prava prednosti sukladno odredbama posebnih zakona te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskoga rata i članovima njihovih obitelji nalaze se na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje/Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf.
Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata nalaze se na internetskoj stranici Ministarstva branitelja;
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf.
Kandidat koji se poziva na pravo zapošljavanje u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom dužna je uz prijavu na natječaj ili oglas, pozvati se na to pravo te priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje ostvaruje se samo pod jednakim uvjetima.
Podnošenjem prijave na natječaj, kandidati su izričito suglasni i daju privolu za prikupljanje i obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natječaj te dokumentaciji dostavljenoj s prijavom, u svrhu provedbe natječajnog postupka sukladno odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka.
Za kandidate prijavljene na natječaj, koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja, provest će se prethodna provjera znanja i sposobnosti pisanim testiranjem i intervjuom.
Na web-stranici Općine Tounj (www.tounj.hr) i oglasnoj ploči Općine Tounj objavit će se opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta, način i vrijeme obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, područje provjere, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za tu provjeru.
Na istoj web-stranici (www.tounj.hr) i oglasnoj ploči Općine Tounj objavit će se vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, najmanje pet dana prije održavanja provjere. Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj.
Intervju se provodi samo s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50 % bodova iz pisanog testiranja. Kandidat, koji bude odabran, a prije donošenja rješenja o rasporedu, obvezan je dostaviti uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti kojim dokazuju uvjet zdravstvene sposobnosti za obavljanje poslova na radnom mjestu na koje je primljen. U protivnom, smatrat će se da kandidat nije udovoljio uvjetima natječaja, odnosno da je odustao od službe.
Prijave s potrebnom dokumentacijom o ispunjavanju uvjeta iz natječaja dostavljaju se na adresu: Općina Tounj, Linije 3b, Tounj, s naznakom: »Javni natječaj za prijam u službu – vježbenik«, sve u roku od 8 dana od objave natječaja u Narodnim novinama, preporučeno poštom ili osobno na adresu.
O rezultatima natječaja kandidati/kandidatkinje bit će obaviješteni u zakonskom roku.
Općina Tounj pridržava pravo ne izabrati ni jednog kandidata i poništiti natječaj. Protiv odluke o poništenju natječaja nije dopušteno podnošenje pravnih lijekova.
Općina Tounj